top of page
  • NewCy

Θέλει δουλειά για να πετύχεις

Έγινε ενημέρωση: 13 Απρ 2022

Κυριακή Παρασκευοπούλου



Η Άννα Ανισίμοβα ήρθε από την Ρωσία στην Κύπρο για διακοπές και όπως μας αναφέρει, ερωτεύτηκε το νησί. Εκτός από το νησί όμως, ο έρωτας φώλιασε και στην καρδιά της μετά από την γνωριμίας της με τον μελλοντικό της σύζυγο. Η επιστροφή στην πατρίδα έκανε τους δρόμους τους να χωρίσουν. Όμως η επικοινωνία τους δεν διεκόπει ποτέ. Λίγο καιρό αργότερα αποφάσισαν από κοινού να ενώσουν τις ζωές τους. Έτσι η Άννα μαζί με την μικρή της κόρη μετακόμισε στην Κύπρο όπου και έμεινε μόνιμα πλέον.


Πως ήταν στην αρχή η ζωή σας στην Κύπρο;

Στην αρχή δυσκολεύτηκα αρκετά στην επικοινωνία επειδή δεν μιλούσα ελληνικά τότε και ήξερα πολύ βασικά αγγλικά, όμως εμπιστευόμουν πολύ την αγάπη μου, χωρίς να έχω καμία αμφιβολία ότι θα με στήριζε σε κάθε εμπόδιο.

Κι έτσι έγινε, με την αμέριστη βοήθεια του αγαπημένου μου και της οικογένειάς του κατάφερα να μιλήσω την γλώσσα πολύ γρήγορα και άρχισα να επικοινωνώ. Όταν βρήκα την πρώτη μου εργασία, ανάγκασα τον εαυτό μου να μάθει καλύτερα ελληνικά για να μπορώ να συνεννοούμε με τους πελάτες μου.


Ήταν εύκολο να βρείτε δουλειά;

Στην αναζήτηση της εργασίας δυσκολεύτηκα πάρα πολύ. Την τότε εποχή δεν υπήρχαν εταιρείες που να χρειάζονται ρωσόφωνο προσωπικό. Επίσης εγώ είχα σπουδάσει λογιστικά στη Ρωσία, όμως το λογιστικό σύστημα της Κύπρου δεν ήταν ίδιο με αυτό της Ρωσίας.

Έτσι, ξεκίνησα να εργάζομαι ως γραμματέας σε μια λογιστική εταιρεία. Όταν πέρασαν δεκαπέντε χρόνια χρόνια και είχα ήδη αλλάξει τέσσερις εταιρείες, κατάλαβα πως δεν με καλύπτει άλλο αυτό το εργασιακό περιβάλλον.

Έτσι αποφάσισα να ανοίξω μια δική μου επιχείρηση, έτσι ώστε να δημιουργήσω και να αισθανθώ ότι παράγω έργο. Ήταν δύσκολα τα πράγματα στην αρχή και χρειάστηκε να καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια ώσπου να εδραιωθώ. Σταδιακά και με την υποστήριξη όλων, τα πράγματα πήγαν πολύ καλά. Είναι σημαντικό να έχεις γύρω σου ανθρώπους που σε βοηθούν, σε στηρίζουν και μπορείς να βασιστείς πάνω τους. Είναι το μυστικό που σε κάνει να πετυχαίνεις τα πάντα.


Δεν είναι δύσκολο να είσαι μητέρα, σύζυγος και εργαζόμενη;

Βέβαια είναι πολύ δύσκολο. Βρέθηκα να έχω τρία παιδιά, σύζυγο από την Κύπρο με διαφορετική κουλτούρα από την δική μου, μια πολύ απαιτητική επιχείρηση και ταυτόχρονα να σπουδάζω διαδικτυακά, σε πανεπιστήμιο της Ρωσίας. Είμαι πολύ ευγνώμων στον σύζυγο μου για την κατανόηση που έδειξε, στον παππού και την γιαγιά των παιδιών μου που στάθηκαν καλύτερα και από γονείς, δίπλα τους. Με βοήθησαν να πετύχω τους στόχους μου. Έμαθα να διαχειρίζομαι τον χρόνο μου και να ακολουθώ ένα πολύ αυστηρό πρόγραμμα για να μπορώ να αφιερώνω αρκετό χρόνο σε όλους. Θυμάμαι πως προσπαθούσα πολύ να βρω χρόνο για να διαβάσω. Ο χρόνος όμως ήταν τόσο περιορισμένος που αναγκαζόμουν να κοιμάμαι όλο και λιγότερο, έτσι ώστε να ικανοποιώ πρώτα τις ανάγκες όλης της οικογένειας, της δουλειάς και ποτέ τις δικές μου.


Το μήνυμα που θέλω να δώσω σε όλους είναι πως όλα είναι εφικτά. Σίγουρα δεν είναι εύκολο κάποιος να εγκαταλείψει την πατρίδα του και να καταφέρει να σταθεί στα πόδια του σε ένα άλλο κράτος. Όμως με αγάπη κατανόηση πρόγραμμα και στήριξη όλα τα εμπόδια ξεπερνιούνται. Εγώ προσωπικά πιστεύω πως το μυστικό για την επιτυχία όλων όσων αναλαμβάνεις να διεκπεραιώσεις είναι όταν νιώθεις πως κουράζεσαι να μην τα παρατάς, απλά να ξεκουράζεσαι για λίγο και να συνεχίζεις με περισσότερη όρεξη.

Στην τελική, αυτό που σου δίνει κίνητρο καθημερινά είναι η πρόοδος των πραγμάτων και τα αποτελέσματα. «Αυτοί οι δύο παράγοντες σου δίνουν τα «φτερά» να προχωρήσεις μπροστά, όμως φυσικά, δεν θα μπορούσα να καταφέρω τίποτα από τα πιο πάνω εάν δεν είχα ηρεμία στο σπίτι και την υποστήριξη της οικογένειας μου».

23 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page